historical log of site visits and write trip reports and continue to follow-up on activities to ensure customers' needs have been satisfied.Assist Sales Channels in selling our products and services by
, Espoo, Gothenburg, Madrid, Mannheim, or Warsaw, and will report to the Delivery Monitoring and Service Claims Team Leader based in Espoo. What You Will Do Receive and manage all customer claims
associated with faults or damages of equipment; Preparing reports associated with technical investigations, including technical inspection reports or technical briefs; and Fulfilling other duties and
technical investigations associated with faults or damages of equipment; Preparing reports associated with technical investigations, including technical inspection reports or technical briefs; and Fulfilling
data, including quotation leadtime and order ratio’s (including lost order reports)Effectively update and maintain the the C4C system in order to maintain a 360 view of our customersAttend training as
von Leistungsabnahmen und Service-Freigaben Durchführung und Weiterentwicklung des IT-Service-Controllings mit Hilfe von z.B. KPIs, Service-Analysen und -Reports Leistungs- und Qualitätskontrolle insbesondere von Change
von Leistungsabnahmen und Service-Freigaben Durchführung und Weiterentwicklung des IT-Service-Controllings mit Hilfe von z.B. KPIs, Service-Analysen und -Reports Leistungs- und Qualitätskontrolle insbesondere von Change
Reports, Service Work Reports, Expense Reports and other support documentation for customer visits; communicates with KHS internal staff to report on service activities; completes and submits reports within
Installs new or modified equipment at customers’ facility to ensure full functionality according to specifications Reviews performance reports and documentation from customers and field
verschiedener Reports und Ad-hoc Analysen, wie zum Beispiel Profitabilitätsanalysen beteiligt. Darüber hinaus unterstützt Du das Team Projekte umzusetzen, sowie unsere Partner bei ihrem Onboarding und sorgst
Sourcing, Legal and Insurance departments Maintaining records of all claims and related documentation Supporting Service Regions in claim activities Analyze and report our claims, effectively communicate the
our Sourcing, Legal and Insurance departments Maintaining records of all claims and related documentation Supporting Service Regions in claim activities Analyze and report our claims, effectively
. Reporting Relationship: Role that this position reports to: Head of Affiliate Operations DACH Roles that report to this position: 10 Customer Service Specialists and 1 Operational Specialist What we
Specialist (m/f/gn) In this role, you manage the daily portfolio of approximately 20 clients. Independence, proactivity, teamwork, and excellent communication are essential. You report to the Director of
AggregateSicherstellung der hohen Qualitätsstandards unseres UnternehmensDokumentation aller Arbeitsprozesse und Erstellung von Berichten, Qualitäts- Reports und BefundaufnahmenTechnische Beratung der Kunden
der Geräte Dokumentation der durchgeführten Arbeiten und Erstellung von Reports Koordination und Organisation der Lagerbestände Das bringen Sie in den Beruf mit: Erfahrung im Umgang mit Handys und gutes
combat vehicles on the client's premises in the client's workshop or out on the fields as required Documenting repair work factually, creating and documenting fault reports Participation in training
und KonditionenSicherstellung des WorkflowsErstellen und Prüfen von Reports Das bringen Sie mit Erfolgreich abgeschlossene kaufmännische AusbildungBerufserfahrung im Customer SupportGute Englischkenntnisse in Wort
combat vehicles on the client's premises in the client's workshop or out on the fields as required Documenting repair work factually, creating and documenting fault reports Participation in training
Report) Abgeschlossene Ausbildung zum IT-Systemelektroniker oder vergleichbare Qualifikation Löterfahrung im SMD-Bereich Außendienstbereitschaft in seltenen Fällen Gute Englischkenntnisse in Wort
von Abrechnungsdifferenzen Erstellung regelmäßiger Reports für die jeweiligen Auftraggeber Kontinuierliche Mitarbeit bei der Optimierung der Arbeitsprozesse Deine Fähigkeiten Abgeschlossene Ausbildung zum Kaufmann/-frau
Your Contribution Precious Metal - Act as the Precious Metal Manager Planning - Prepares project estimates, cost reports, schedules, budgets, and change orders. Supports the development of the
Create and submit, MRO and activity reports Support technology transfer activities to Hungary and localisation of radar system parts and assembly This position needs to support (one of) the following
-Controlling-Reports. Sie identifizieren eigenständig Einsparpotenziale bei den IT-Verträgen und IT-Beschaffungsvorgängen. Ihr Profil Sie verfügen über eine erfolgreich abgeschlossene wissenschaftliche
Create and submit, MRO and activity reports Support technology transfer activities to Hungary and localisation of radar system parts and assembly This position needs to support (one of) the following
zu Schüsselkunden.Technischer Support: Fehlerdiagnose, Erstellung von Bug-Reports und Unterstützung bei der Nutzung unserer Software, Wartung des Ticketsystems und Helpcenters.Abrechnung: Erstellung und Abrechnung von Tickets
Überwachung der Vertragserfüllung hinsichtlich Liefertreue, Qualität und Kosten Erstellung von fach bereichsspezifischen Kennzahlen und Reports Unsere Anforderungen Eine abgeschlossene, fachbezogene
können Sie auf eine mehrjährige Berufserfahrung im Bereich technischer Kundenservice und Qualitätssicherung, idealerweise in der Medizintechnik, zurückblicken Im Umgang mit einem ERP-System sowie in der Erstellung von Q-Reports
Erarbeitung und Umsetzung von Lösungsvorschlägen und Aktionsplänen, auch beim Kunden vor Ort Anpassung bestehender Programme nach erfolgreicher Fehleranalyse Zeitnahe Bearbeitung von 8D-Reports und Pflege
von Kunden- und Artikelstammdaten Erstellung von täglichen Reports und monatlichen Statistiken Unsere Anforderungen Erfolgreich abgeschlossene kaufmännische Ausbildung oder vergleichbar Erfahrung
, die über elektronische Schnittstellen mit den Kunden ausgetauscht werdenDu kümmerst Dich um die Betreuung und Beratung der KundenDu erstellst Auswertungen und Reporte, stehst im direkten Kontakt mit den Kunden
-Systemen sowie Erstellung von Reports. Prüfung von Preisen, Abstimmung mit dem Vertrieb bei Bedarf und Erstellung von Rechnungen. Annahme und Bearbeitung von Kundenanfragen und -beschwerden Professionelles
Erstellung regelmäßiger Reports zur Analyse und Optimierung unserer Dienstleistungen Enge Zusammenarbeit mit Vertrieb, Finance und allen operativen Abteilungen Aktive Mitarbeit bei der Weiterentwicklung
Erstellung regelmäßiger Reports zur Analyse und Optimierung unserer Dienstleistungen Enge Zusammenarbeit mit Vertrieb, Finance und allen operativen Abteilungen Aktive Mitarbeit bei der Weiterentwicklung
können auf Dich zählen, denn Deine aufgenommenen und voranalysierten Bug Reports sind so überzeugend, dass sie sofort wissen, wo die Einsen und Nullen hingehören.Um bei uns durchstarten zu können, musst
und Aktionsplänen, auch beim Kunden vor OrtAnpassung bestehender Programme nach erfolgreicher FehleranalyseZeitnahe Bearbeitung von 8D-Reports und Pflege einer WissensdatenbankEskalationsmanagement
des Projektmanagements unterstützen Sie unsere Projektmanager und Fachbereiche im täglichen Projektgeschäft, organisierst Meetings / Workshops, erstellen Präsentationen, Status-Reports und verantworten
des Projektmanagements unterstützen Sie unsere Projektmanager und Fachbereiche im täglichen Projektgeschäft, organisierst Meetings / Workshops, erstellen Präsentationen, Status-Reports und verantworten
understanding of the role and potential for IT in a business context Proven ability to manage non-direct reports to achieve results and work in a multi-cultural multi
activities and educate less experienced colleagues in related areas. Monitor performance of the services you are responsible for and report results as required and agreed. Liaise with staff for the
activities and educate less experienced colleagues in related areas. Monitor performance of the services you are responsible for and report results as required and agreed. Liaise with staff for the
relationships with existing customer Generate necessary reports for customers Internal Customer: Management Team Generate necessary reports and information for management team Internal Customer: All
Ihr zukünftiger Verantwortungsbereich: CHC Senior Accounting Partner will provide Account to Report (A2R) processing and related services with end to end accountability. GBS is setting up a new captive shared
nach Chemietarif Ihr zukünftiger Verantwortungsbereich: CHC Senior Accounting Partner will provide Account to Report (A2R) processing and related services with end to end accountability. GBS is setting up a new
). This includes the day to day people management, work assignment, KPI/IKO evaluation, development plans and couching the team (9 direct and up-to 60 indirect reports); -Recovery management in case of
reporting. The Key Account and Customer Operations Coordinator will report to our Customer Service Manager while collaborating closely with and supporting our Key Account Sales Manager. Tasks
reporting. The Key Account and Customer Operations Coordinator will report to our Customer Service Manager while collaborating closely with and supporting our Key Account Sales Manager. Tasks
der vertraglich vereinbarten Reports mit den beteiligten leistungserbringenden Einheiten und den Führt Konflikte zwischen Service, internen Kunden und den Dienstleistern aktiv einer Lösung zu, unter Einbeziehung
relevant Competencies Development sheets Inquisitive and analytical mind and excellent understanding of the role and potential for IT in a business context Proven ability to manage non-direct reports to
, iSHARE and other PM-tools Support project quality by coordinating activities and ensure ITS process, such as configuration management, is observed Assist in drafting project reports Continuously